Rapid Ügyvitel

Projektalapú ügyvitel könyvelőknek és könyvvizsgálóknak

TECW0085

Projektmenedzsment

Minden ügy és feladat külön projektben, egyértelmű felelősségekkel.

TECW0086

Feladat- és határidőkezelés

Prioritások, visszaszámlálók és automatikus figyelmeztetések.

TECW0087

Adatszolgáltatás modul

Strukturált adatszolgáltatás, hogy ne e-mailekből kelljen összeszedni mindent.

TECW0088

Jegyrendszer

Ügyfélkérések jeggyé alakulnak és projekthez kötődnek.

Rólunk

A Rapid Ügyvitel egy intelligens, projektalapú irodai automatizációs rendszer, amellyel minden munka átlátható, követhető és tervezhető – a kapacitástól a bérezésig. Innovatív gondolkodásunkat a csúcstechnológiával ötvözve olyan megoldásokat kínálunk, amelyek egyedivé teszik vállalkozását a piacon.

A Rapid Ügyvitelt kifejezetten könyvelő- és könyvvizsgáló irodáknak fejlesztettük. A napi működést projektalapra rendezzük, az adatkérést és a határidőkezelést automatizáljuk, a kommunikációt pedig ügyfélportálon tesszük visszakövethetővé.

Hogyan dolgozunk

Minden ügyfelünk más, ezért a Rapid Ügyvitelt úgy terveztük, hogy rugalmasan illeszkedjen a könyvelő- és könyvvizsgáló irodák folyamataihoz. Projektalapú működés, strukturált adatszolgáltatás, kapacitás-tervezés és átlátható elszámolás – egy rendszerben.

Krencz Máté

Cégvezető, Krencz IT Kft.

A célunk nem csupán egy rendszer bevezetése, hanem a működés kézzelfogható javítása: kevesebb manuális teher, gyorsabb átfutás, jobb kihasználtság és proaktív ügyfélkommunikáció. Ezt tesszük mérhetővé riportokkal és teljes auditnyomvonallal.

101+
Elégedett ügyfél
157+
Befejezett projekt
308+
Sikeres integráció
32+
Egyedi szoftverfejlesztés
Megoldásaink

Kiemelkedő digitális megoldásokat kínálunk.